Dažnai užduodami klausimai

    • Klausimas: Kaip garantuojate, jog jūsų siūlomos prekės yra pigiausios?

    Atsakymas: Savo klientams siekiame pasiūlyti geriausią kainą. Jei pas kitą pardavėją Lietuvoje randate tokią pačią prekę pigiau, susisiekite su mumis ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar net geresnį pasiūlymą.

     

    • Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

    Atsakymas: Prekių pristatymo laikas nurodytas prie prekės aprašymo. Pristatome pirmenybiniu paštu per 1-3 arba 2-5 darbo dienas .

     

    • Klausimas: Ar galime prekes atsiimti pačiam?

    Atsakymas: Taip, prekes galite atisimti mūsų prekių atsiėmimo centre Pylimo g. 41 Vilniuje

     

    • Klausimas: Ar galima sumokėjus už prekę vienam asmeniui, prekę pristatyti kitam?

    Atsakymas: Taip, galima. Pateikdami užsakymą ties pristatymo būdo pasirinkimu pažymėkite „Pristatykite kitur“ ir įveskite norimo gavėjo adresą.

     

    • Klausimas: Kaip galiu gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

    Atsakymas: Užsakymą pateikus juridiniams asmenims sąskaita – faktūra automatiškai išsiunčiama el. Paštu. Jei sąskaitos – faktūros reikia privačiam asmeniui, susisiekite su mumis el. paštu info@tavotel.lt ir ją išrašysime.

     

    • Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

    Atsakymas: Galite atšaukti savo užsakymą susisiekdami su mumis tel. +370 6888 6805. Užsakymą atšauksime iškart, jei jis dar nebus išsiųstas paštu. Tačiau jei užsakymas bus jau išsiųstas, gavę siuntinį galite jį grąžinti per 14 dienų ir atgauti pinigus už prekes.