Dažnai užduodami klausimai

    • Klausimas: Kaip garantuojate, jog jūsų siūlomos prekės yra pigiausios?

    Atsakymas: Savo klientams siekiame pasiūlyti geriausią kainą. Jei pas kitą pardavėją Lietuvoje randate tokią pačią prekę pigiau, susisiekite su mumis ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar net geresnį pasiūlymą.

     

    • Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes?

    Atsakymas: Prekių pristatymo laikas nurodytas prie prekės aprašymo. Pristatome pirmenybiniu paštu per 1-3 arba 2-5 darbo dienas .

     

    • Klausimas: Ar galime prekes atsiimti pačiam?

    Atsakymas: Taip, prekes galite atisimti mūsų prekių atsiėmimo centre Pylimo g. 41 Vilniuje  Nuo 10.14 atsiėmimo centras perkeliamas į T. Ševčenkos g. 19

     

    • Klausimas: Ar galima sumokėjus už prekę vienam asmeniui, prekę pristatyti kitam?

    Atsakymas: Taip, galima. Pateikdami užsakymą ties pristatymo būdo pasirinkimu pažymėkite „Pristatykite kitur“ ir įveskite norimo gavėjo adresą.

     

    • Klausimas: Kaip galiu gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

    Atsakymas: Užsakymą pateikus juridiniams asmenims sąskaita – faktūra automatiškai išsiunčiama el. Paštu. Jei sąskaitos – faktūros reikia privačiam asmeniui, susisiekite su mumis el. paštu info@tavotel.lt ir ją išrašysime.

     

    • Klausimas: Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

    Atsakymas: Galite atšaukti savo užsakymą susisiekdami su mumis tel.  +370 61754104. Užsakymą atšauksime iškart, jei jis dar nebus išsiųstas paštu. Tačiau jei užsakymas bus jau išsiųstas, gavę siuntinį galite jį grąžinti per 14 dienų ir atgauti pinigus už prekes.